- Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością
Object's details: Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:253371
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-12-13
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 78
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Efficiency, customers’ satisfaction and deposit moneybanks’ performance in Nigeria
Creator:Worimegbe, Powel Maxwell; Abosede, Adebiyi Julius; Worimegbe, Temitope Mariam
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
Creator:Ankiel, Magdalena; Kuczyńska, Anna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Creator:Łęgowski, Szymon
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Badanie satysfakcji klientów - metoda Servqual
Creator:Gębczyńska, Alicja; Gębczyński, Michał
Date:2003
Type:artykuł
Zachowania młodych konsumentów wobec reklamacji a koszty w przedsiębiorstwie
Creator:Balon, Urszula
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Orientacja na klienta czynnikiem zapobiegania kryzysowi w przedsiębiorstwie
Creator:Huczek, Marian
Date:2013
Type:artykuł
Contributor:Smolarek, Małgorzata. Red.
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Creator:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Effects of customer engagement behavior
Creator:Żyminkowska, Katarzyna; Żyminkowski, Tomasz; Błaszczyk, Rafał
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor