- Model public relations w komunikacji marketingowej
Object's details: Model public relations w komunikacji marketingowej
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:245711
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-10-20
- Last modification date: 2017-11-25
- Content object's number of views: 887
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Creator:Wojcik, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Creator:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Creator:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Creator:Grybś, Marta
Date:2014
Type:artykuł
Komunikacja marketingowa polskich przedsiębiorstw na rynkach krajów UE
Creator:Bajdak, Andrzej
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Creator:Malinowska, Mirosława
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.