- Normatywny i interpretatycjny paradygmat w badaniach pedagogicznych
Object's details: Normatywny i interpretatycjny paradygmat w badaniach pedagogicznych
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:22112
- Relation: ;
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2011-01-24
- Last modification date: 2017-12-02
- Content object's number of views: 32504
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Metodologiczne problemy badań edukacyjnych
Creator:Palka, Stanisław
Date:2016
Type:artykuł
Zarys metafizyki : dyktaty podług wykładów Hermana Lotzego
Creator:Stögbauer, Adam
Date:1910
Type:wykład
Contributor:Goldberg, Henryk. Red.
Błędy i pomyłki w badaniach naukowych (Opracowanie autorefleksyjne)
Creator:Czarnecki, Kazimierz M.
Date:2009
Type:artykuł
Problem aporii poznania bezpośredniego : fenomenologia Edmunda Husserla w świetle filozofii klasycznej
Creator:Furman, Marcin
Date:2007
Type:rozprawa doktorska
Contributor:Noras, Andrzej Jan (1960-2020). Promotor
Kierunek nieużytkownik
Creator:Budrowska, Wiesława; Paul, Magdalena; Zawałkiewicz, Aldona; Żynda, Marcin
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Badanie efektywności bibliotek publicznych i pedagogicznych — projekt SBP
Creator:Jezierska, Małgorzata
Date:2012
Type:czasopismo
Contributor:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Jak krewni pacjentów psychiatrycznych spostrzegają sytuację choroby ich bliskich? Fenomenologiczny model percepcji sytuacji choroby psychicznej
Creator:Palt, Łukasz
Date:2014
Type:artykuł
Contributor:Pilch, Irena. Opiekun naukowy
Edyta Stein – książka jako źródło poszukiwania prawdy absolutnej
Date:2019
Type:czasopismo