- Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych
Object's details: Megatrendy kulturowe w kontekście tworzenia produktów systemowych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ; ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:226908
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-07-27
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 98
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
System komunikacji marketingowej w perspektywie produktu systemowego
Creator:Wiktor, Jan W.
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Produkty systemowe w sektorze kreatywnym – znaczenie i determinanty rozwoju
Creator:Sobocińska, Magdalena
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Innowacyjne produkty systemowe jako efekt implementacji inteligentnych specjalizacji regionu
Creator:Barańska-Fischer, Mirella
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Rozwój czy regres sfery produktów systemowych na tle megatrendów drugiej dekady xxi wieku. Refleksje, próby oceny
Creator:Żabiński, Leszek
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Ograniczenia rozwoju produktów systemowych
Creator:Baran, Radosław
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku
Creator:Drzazga, Marek
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Koncepcja produktów systemowych a prosumpcja
Creator:Mitręga, Maciej
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Co-branding uczelni a lojalność wobec marki
Creator:Mróz-Gorgoń, Barbara; Wasiak-Poniatowski, Jędrzej
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.