- E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Object's details: E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:222268
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-06-20
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 320
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Rozwój transgranicznego handlu internetowego – wyzwania dla administracji celnych
Creator:Grottel, Monika
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pawlas, Iwona. Red.; Fronczek, Małgorzata. Red.
Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
Creator:Tworzydło, Dariusz
Date:2017
Type:artykuł
Contributor:Tobiasz, Magdalena; Szymański, Wojciech
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Creator:Szyda, Monika
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Handel internetowy a rynek nieruchomości logistycznych w Polsce
Creator:Mutwil, Anita
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Rola handlu internetowego w budowaniu nowego modelu biznesu w łańcuchach dostaw
Creator:Brdulak, Halina
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Creator:Grochal-Brejdak, Magdalena
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Creator:Rybak, Anna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Michałowska, Maria. Red.
Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Creator:Hadasik, Bartłomiej
Date:2024
Type:monografia