- Źródła informacji śląskich e-konsumentów - wyniki badań
Object's details: Źródła informacji śląskich e-konsumentów - wyniki badań
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:222171
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-06-17
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 169
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Za i przeciw wartości godziwej w rachunkowości. Teoretyczne aspekty wartości godziwej
Date:2012
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Kostur, Anna. Red.
E-konsument nowej generacji wyzwaniem przedsiębiorstw w xxi w.
Creator:Kolasińska-Morawska, Katarzyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Śląski i małopolski e-konsument– próba typologii
Creator:Kucia, Michał
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
Creator:Jaciow, Magdalena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Creator:Wolny, Robert
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Wirtualizacja zachowań konsumentów usług bankowych
Creator:Grybś-Kabocik, Marta
Date:2024
Type:monografia
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. Les usages et les risques d'internet pour les citoyens et les consommateurs
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Martin, Claude (1955- ). Red.; Jaciow, Magdalena. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Creator:Maciejewski, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.