- Komu potrzebna jest wycena marki?
Object's details: Komu potrzebna jest wycena marki?
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:216079
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-04-08
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 237
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2015
Type:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Creator:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Creator:Reformat, Paulina
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świtała, Marcin. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Creator:Krywalski, Santiago, J.
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Brand reputation as a critical success factor on the subscription-based gaming market – research results
Creator:Ryczko, Aleksandra
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Creator:Wajnbrener, Sylwia
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie wartości niematerialnych w transakcjach przeprowadzanych wewnątrz grupy kapitałowej do realizacji celów polityki rachunkowości przedsiębiorstw
Creator:Grzybek, Olga
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Treść ekonomiczna wartości firmy i ujawnienia w tym zakresie – analiza sprawozdań finansowych polskich spółek
Creator:Grzybek, Olga; Maruszewska, Ewa Wanda
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.