- Normy ISO 9000 jako podstawa definiowania wymagań wobec systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jakością (QMSS)
Object's details: Normy ISO 9000 jako podstawa definiowania wymagań wobec systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jakością (QMSS)
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:215928
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-04-07
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 230
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Creator:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Date:2007
Type:opracowanie biograficzne
W kierunku integracji systemów zarządzania jakością i ryzykiem w publicznych jednostkach ochrony zdrowia
Creator:Głód, Grzegorz; Głód, Wojciech
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Creator:Detyna, Beata
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Zarządzanie jakością w logistyce
Creator:Biesok, Grzegorz
Date:2013
Type:podręcznik akademicki
Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych
Creator:Jeziorski, Leopold; Majewski, Miłosz
Date:2004
Type:artykuł
Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności wyrobów z tworzyw sztucznych
Creator:Borkowski, Stanisław; Rychter, Arkadiusz
Date:2005
Type:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Creator:Juraszek, Marian
Date:2005
Type:artykuł
Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie
Creator:Borkowski, Stanisław; Ulewicz, Robert; Ulewicz, Małgorzata
Date:2004
Type:artykuł