- Technologia informacyjna i twórczość organizacyjna. Perspektywa dynamicznych zdolności
Object's details: Technologia informacyjna i twórczość organizacyjna. Perspektywa dynamicznych zdolności
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:204067
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2015-12-10
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 136
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Creator:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej: wybrane problemy
Creator:Olszak, Celina M.
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.; Olszak, Celina M. Red.
Koncepcja dynamicznych zdolności w budowaniu konkurencyjności łańcucha dostaw
Creator:Matwiejczuk, Rafał
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Charakterystyka zdolności dynamicznych przedsiębiorstwa w warunkach hiperkonkurencji
Creator:Penc-Pietrzak, Ilona
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.
Selected issues in design of IT-enabled organizational creativity support
Creator:Bartuś, Tomasz; Lorek, Paweł; Olszak, Celina M.
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Palonka, Joanna. Red.
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2023
Type:artykuł
Strategie biznesowe w warunkach niepewności – działania przedsiębiorstw w czasie pandemii COVID-19
Creator:Czapla, Alina
Date:2022
Type:artykuł