- Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego – przedsiębiorstwo tradycyjne
Object's details: Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego – przedsiębiorstwo tradycyjne
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:177657
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2015-10-12
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 591
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Konceptualna charakterystyka przedsiębiorstwa międzynarodowego– przedsiębiorstwo współczesne
Creator:Dziubińska, Agnieszka
Date:2015
Type:czasopismo
Positioning of foreign subsidiaries in multinational enterprise network: Does the local embeddedness matter?
Creator:Gołębiowski, Tomasz
Date:2013
Type:artykuł
The determinants of location choice in the internationalization process of Polish companies: A qualitative study
Creator:Gorynia, Marian; Nowak, Jan; Trąpczyński, Piotr; Wolniak, Radosław
Date:2013
Type:artykuł
Zagraniczne dezinwestycje bezpośrednie– motywy, skala, wyzwania dla polityki państwa
Creator:Mińska-Struzik, Ewa; Nowara, Wanda
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Automatyczna wymiana informacji o indywidualnych porozumieniach podatkowych – analiza polskich rozwiązań
Creator:Brodzka, Alicja
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Famulska, Teresa. Red.; Kaczmarzyk, Jan. Red.
Panorama. Giełda Budowlana, [1993], NR 1
Date:1993
Type:czasopismo
Contributor:Redaguje Zespół
Strategiczne myślenie w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Creator:Wach, Krzysztof
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Creator:Komor, Marcin
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Śliwińska, Krystyna. Red.