- Communication of an enterprise by the use of public relations
Object's details: Communication of an enterprise by the use of public relations
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:127971
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-12-18
- Last modification date: 2019-06-03
- Content object's number of views: 271
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Creator:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Creator:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Paradygmat public relations jako dyscypliny naukowej
Creator:Adamus-Matuszyńska, Anna; Barańska, Bogumiła; Maćkowska, Renata
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Creator:Wojcik, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Komunikacja wewnętrzna w organizacji wirtualnej na przykładzie Brand24
Creator:Lupa-Wójcik, Iwona
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Grabiec, Olimpia. Red.
Znaczenie sposobów komunikacji bezpośredniej w przedsiębiorstwach (wystąpienia publiczne, spotkania bezpośrednie, obrady)
Creator:Ruta, Przemysław
Date:2020
Type:artykuł
Model public relations w komunikacji marketingowej
Creator:Widera, Zbigniew
Date:2016
Type:artykuł