- Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
Object's details: Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:122077
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-11-21
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 1059
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. Les usages et les risques d'internet pour les citoyens et les consommateurs
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Martin, Claude (1955- ). Red.; Jaciow, Magdalena. Red.
E-konsument nowej generacji wyzwaniem przedsiębiorstw w xxi w.
Creator:Kolasińska-Morawska, Katarzyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Creator:Wolny, Robert
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Wirtualizacja zachowań konsumentów usług bankowych
Creator:Grybś-Kabocik, Marta
Date:2024
Type:monografia
Zmiany w zachowaniach nabywczych polskich e-konsumentów
Creator:Wolny, Robert
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Creator:Maciejewski, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2020
Type:artykuł
Contributor:Wrukowska, Daria Emilia
Trendy zachowań zakupowych e-konsumentów w świetle badań empirycznych
Creator:Kocot, Maria
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Kwasek, Artur