- Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Object's details: Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ; ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ; ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:116145
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-10-30
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 7126
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Creator:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Creator:Chlebowski, Bartosz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Creator:Janowicz-Świderska, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wdrażanie systemów klasy CRM: etapy i wybrane problemy
Creator:Olszak, Celina M.; Billewicz, Grażyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Creator:Chlipała, Paweł
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Zarządzanie portfelem klientów: ocena i systematyzacja istniejących modeli
Creator:Rudawska, Edyta
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.