- Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Object's details: Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ; ;
- Contributor:
- Subject and Keywords:
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:114772
- Relation: ;
- Language: ;
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-10-20
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 230
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Creator:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Creator:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw: wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Creator:Ratajczak-Mrozek, Milena
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach
Creator:Bartuś, Tomasz; Bartuś, Kamila
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Siła w relacjach biznesowych
Creator:Zieliński, Marek
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
System zarządzania ryzykiem relacyjnym na rynku B2B
Creator:Światowiec-Szczepańska, Justyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Czynniki zachęcające i zniechęcające konsumentów do udziału w punktowych programach lojalnościowych
Creator:Laskowska, Justyna; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami: ocena działań na rynku instytucjonalnym
Creator:Kwiatek, Piotr
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.