- Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju
Szczegóły obiektu: Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:82386
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2013-12-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 66964
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Tendencje w rozwoju marketingu mobilnego producentów dóbr zaawansowanych technologicznie
Twórca:Wiechoczek, Joanna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Branding as a bridge for commodities towards a liberalized market: a study in the electricity sector
Twórca:Larsen, Fridrik
Data:2014
Typ:artykuł
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Twórca:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Identification of nostalgic brands existing on the polish market in the light of empirical research
Twórca:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
W pogoni za klientem mobilnym - wykorzystanie narzędzi nowych technologii w marketingu
Twórca:Smołucha, Danuta
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Wybrane uwarunkowania stosowania reklamy mobilnej w Polsce
Twórca:Bajdak, Andrzej
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Niestrój, Krzysztof. Red.
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Data:2023
Typ:monografia
Współpracownik:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.