- Publiczny intelektualista w Internecie: srebrne treści cyfrowe na przestrzeni 15 lat
Publikacja planowana: Publiczny intelektualista w Internecie: srebrne treści cyfrowe na przestrzeni 15 lat
Struktura
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Data:2024
Typ:monografia
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Klasyczne dzieła sztuki nowych mediów
Data:2015
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Zawojski, Piotr (1963- ). Red.
Wykorzystanie nowych mediów w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Twórca:Jaska Ewa
Data:2018
Typ:artykuł
Marka w nowych mediach. Motywy angażowania się użytkowników w tworzenie i wymianę treści
Twórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Data:2020
Typ:artykuł
The internet in management of value for customers in the sector of culture in the era of coronavirus pandemic
Twórca:Sobocińska, Magdalena
Data:2020
Typ:artykuł
Changes in public relations management in the era of coronavirus pandemic
Twórca:Adamus-Matuszyńska, Anna
Data:2020
Typ:artykuł
Współtwórca:Maćkowska, Renata
Zwrot cyfrowy w humanistyce. Internet, nowe media, kultura 2.0
Data:2013
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Radomski, Andrzej. Red.; Bomba, Radosław. Red.
Technospołecznicy. Rozkwit mediów lokalnych
Twórca:Danielewicz, Michał; Mazurek, Paweł
Data:2012
Typ:dokument elektroniczny