- Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Szczegóły obiektu: Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:820891
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Społeczności wirtualne i otwarte innowacje – perspektywa organizacji publicznych
Twórca:Lenart-Gansiniec, Regina
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
Twórca:Butryn, Beata; Kutera, Robert
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Podręcznik e-wolontariatu. Praktyczny przewodnik dla osób, instytucji i organizacji, które chcą zmieniać świat na lepsze dzięki wykorzystaniu nowych technologii i współpracy z wirtualnymi społecznościami
Twórca:Kacprowicz, Małgorzata; Borowiecka, Beata
Data:[b.r.]
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Wachol, Magdalena. Red.
Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
Twórca:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Creating Branded Computer Game Elements as a Form of Customer Engagement
Twórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Data:2019
Typ:artykuł
Czynniki motywacji podnoszące morale pracowników
Twórca:Smolarek, Małgorzata
Data:2014
Typ:artykuł
Współtwórca:Dzieńdziora, Joanna