- Internet w komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych
Szczegóły obiektu: Internet w komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych
PDF
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:70143
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2013-05-23
- Data ostatniej modyfikacji: 2013-05-23
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 330
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Dystrybucja wartości w fundraisingu
Twórca:Prymon-Ryś, Ewa
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.
Współpraca organizacji non-profit w województwie małopolskim w 2015 r.
Data:listopad 2017
Typ:opracowanie statystyczne
Współtwórca:Fediuk, Anna. Oprac.; Baduła, Karolina. Oprac.; Pacuła, Agnieszka. Oprac.; Sekuła, Tomasz. Oprac.
Działalność organizacji non-profit w województwie małopolskim w 2016 r.
Data:2018
Typ:opracowanie statystyczne
Współtwórca:Fediuk, Anna. Oprac.; Baduła, Karolina. Oprac.; Borysiak, Krzysztof. Oprac.; Sekuła, Tomasz. Oprac.
Działalność organizacji non-profit w województwie małopolskim w 2014 r.
Data:2016
Typ:opracowanie statystyczne
Współtwórca:Borysiak, Krzysztof. Oprac.; Fieduk, Anna. Oprac.; Lenart, Małgorzata. Oprac.; Pacut, Agnieszka. Oprac.; Sekuła, Tomasz. Oprac.; Szydło, Katarzyna. Oprac.
Creating new trends in international marketing communication
Twórca:Grybś, Marta
Data:2014
Typ:artykuł
Komunikacja marketingowa polskich przedsiębiorstw na rynkach krajów UE
Twórca:Bajdak, Andrzej
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Twórca:Malinowska, Mirosława
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.