- TikTok jako współczesne źródło wiedzy
Szczegóły obiektu: TikTok jako współczesne źródło wiedzy
Struktura
Bibliotheca Nostra.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:695516
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Czemu, cieniu, odjeżdżasz – czyli wróble Galaktyki
Twórca:Wojciechowski, Roman
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
M-sztuka, czyli sztuka w smartfonie
Twórca:Sorkowska-Cieślak, Kinga
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Bezpieczeństwo i prywatność danych w badaniach mediów społecznościowych
Twórca:Wolny, Wiesław
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Jakość interakcji człowiek-komputer czynnikiem decydującym o popularności aplikacji mobilnych
Twórca:Sroczyński, Zdzisław
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Twórca:Szczepańczyk, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Twórca:Kaczmarczyk, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Twórca:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Twórca:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.