Szczegóły obiektu: Cyfrowy ślad konsumenta
Opis
- Tytuł:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:677636 ; https://doi.org/10.22367/uekat.9788378758372
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa: Creative Commons CC BY 4.0
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Twórca:Burlita, Augustyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Twórca:Olejniczak, Tomasz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Twórca:Nowodziński, Paweł
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Style podejmowania decyzji zakupowych konsumenta oraz ich pomiar
Twórca:Mącik, Radosław; Mącik, Dorota
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. Les usages et les risques d'internet pour les citoyens et les consommateurs
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Martin, Claude (1955- ). Red.; Jaciow, Magdalena. Red.
Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
Twórca:Tkaczyk, Jolanta
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.
Nowe zagrożenia dla konsumentów wynikające z rozwoju FinTech
Twórca:Butor-Keler, Agnieszka
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Grzega, Urszula. Red.