- Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Szczegóły obiektu: Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:666233
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Implementacja marketingu sensorycznego w sektorze usług
Twórca:Włodarczyk Roksana
Data:2018
Typ:artykuł
Marketing dotyku w działalności nowoczesnych przedsiębiorstw hotelarsko-gastronomicznych
Twórca:Pabian, Arnold; Pabian, Barbara
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Loyalty and workaholism in the methods of human capital evaluation (in) an organization– a comparative study
Twórca:Lipka, Anna; Waszczak, Stanisław; Winnicka‐Wejs, Alicja
Data:2014
Typ:artykuł
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Twórca:Żyminkowska, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Twórca:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Churn Risk Identification as an Important Aspect of Marketing Controlling – the Case of a German Start-Up Company
Twórca:Prończuk, Anna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zarządzanie publiczne. Perspektywa teorii i praktyki
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Ćwiklicki, Marek. Red.
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Twórca:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Data:2013
Typ:artykuł