- Wybrane działania marketingowe w Internecie na przykładzie szkół wyższych w Polsce i na Ukrainie
Szczegóły obiektu: Wybrane działania marketingowe w Internecie na przykładzie szkół wyższych w Polsce i na Ukrainie
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:639173
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Rola e-mail marketingu w komunikacji z interesariuszami szkoły wyższej
Twórca:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna; Uroda, Jacek
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Twórca:Kos-Łabędowicz, Joanna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Ocena witryn internetowych największych firm kurierskich w Polsce
Twórca:Strzelczyk Monika
Data:2013
Typ:artykuł
Strony WWW jako narzędzie marketingu
Twórca:Bakonyi, Jadwiga; Trynda, Katarzyna
Data:2006
Typ:artykuł
Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Twórca:Szczepańska, Katarzyna
Data:2000
Typ:artykuł
Exploring entrepreneurial attitudes of students in Poland: An interregional comparison
Twórca:Sołek-Borowska, Celina; Laskowska-Chudy, Katarzyna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Cooperative and competitive relationships in high education sector in Poland
Twórca:Niemczyk, Jerzy; Stańczyk-Hugiet, Ewa
Data:2014
Typ:artykuł