- Mobile applications introduced in the Republic of Poland during the COVID-19 pandemics and their impact on the protection of citizens’ personal data
Szczegóły obiektu: Mobile applications introduced in the Republic of Poland during the COVID-19 pandemics and their impact on the protection of citizens’ personal data
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:604914
- Powiązania:
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
M-sztuka, czyli sztuka w smartfonie
Twórca:Sorkowska-Cieślak, Kinga
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Jakość interakcji człowiek-komputer czynnikiem decydującym o popularności aplikacji mobilnych
Twórca:Sroczyński, Zdzisław
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Wychowanie fizyczne w zdalnym nauczaniu w pandemii COVID-19 w opiniach licealistów
Twórca:Godawa, Grzegorz
Data:2021
Typ:artykuł
Współpracownik:Rzewucka, Paulina; Kalemba, Marcelina
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Twórca:Reformat, Beata
Data:2020
Typ:artykuł
Challenges in the sphere of the fulfilment of information obligations by public companies in the face of the coronavirus threat
Twórca:Żak, Katarzyna
Data:2020
Typ:artykuł
Osoby starsze wobec innowacyjnych aplikacji mobilnych z obszaru promocji zdrowia w świetle badań własnych
Twórca:Wrukowska, Daria Emilia
Data:2021
Typ:artykuł
Zwinność organizacyjna a przetrwanie sytuacji kryzysowych w dobie pandemii COVID-19
Twórca:Kocot, Maria
Data:2023
Typ:artykuł
Changes in marketing strategies in the fashion sector caused by the COVID-19 pandemic,,
Twórca:Szymczyk, Justyna
Data:2020
Typ:artykuł