Journal of Economics and Management
Journal of Economics and Management ; Vol. 44 ; ISSN 1732-1948 ; e-ISSN 2719-9975
Publishing House of the University of Economics in Katowice
10.22367/jem.2022.44.09 ; oai:www.sbc.org.pl:583693
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
25.05.2023
28.06.2022
304
304
https://sbc.org.pl/publication/620405
Der Name der Veröffentlichung | Datum |
---|---|
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature | 25.05.2023 |
Stadnicka, Agnieszka Dziembała, Małgorzata. Red.
Ozimek, Irena Maciejewski, Grzegorz Kita, Pavol Szlachciuk, Julita Ziemba, Ewa. Chief Editor
Grybś-Kabocik, Marta Tetla, Agnieszka Niestrój, Krzysztof. Red.
Turek, Artur Owczarek, Aleksander
Niestrój, Jakub
Pabian, Arnold Pabian, Barbara Pabian, Barbara. Red. Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Malinowska, Mirosława Maciejewski, Grzegorz. Red. Wolny, Robert. Red.
Dubcová, Gabriela Grančičová, Katarína Hrušovská, Dana Kraśnicka, Teresa. Red.