- Prosumpcja internetowa w aspekcie konkurencyjności przedsiębiorstwa
Szczegóły obiektu: Prosumpcja internetowa w aspekcie konkurencyjności przedsiębiorstwa
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:544064
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-12-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-09-21
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 23
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
Twórca:Talar, Sylwia; Kos-Łabędowicz, Joanna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.; Talar, Sylwia. Red.
Aktywność wykazywana w sieci przez śląskich studentów niezagrożonych i zagrożonych uzależnieniem od Internetu – analiza statystyczna
Twórca:Warzecha, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Barczak, Andrzej Stanisław (1939- ). Red.; Warzecha, Katarzyna. Red.
Internet - źródło wiedzy dla wszystkich
Twórca:Prauzner, Tomasz
Data:2002
Typ:artykuł
Analiza funkcjonalności oraz użyteczności platformy wspomagającej tworzenie rozwiązań klasy Internet of Things
Twórca:Kapczyński, Adrian; Kulpa, Bogumił; Sroczyński, Zdzisław
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Filipczyk, Barbara. Red.
Internet wzbogacił moje życie. Wpływ internetu na życie codzienne osób 50+
Twórca:Czerniawska, Dominika.; Fenrich, Wojciech; Olcoń-Kubicka, Marta
Data:[2011]
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Olcoń- Kubicka, Marta
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Twórca:Perek, Julia
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Twórca:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Internet jako medium komunikacji i sprzedaży na srebrnym rynku
Twórca:Frąckiewicz, Ewa
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.