- Propozycja modelu systemu zarządzania jakością usług budowlanych
Szczegóły obiektu: Propozycja modelu systemu zarządzania jakością usług budowlanych
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Budownictwo.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:446502
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-12-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 32
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Twórca:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Data:2007
Typ:opracowanie biograficzne
Zarządzanie zasobami ludzkimi w różnych wyobrażeniach przedsiębiorstwa
Twórca:Oleksyn Tadeusz
Data:2016
Typ:artykuł
The Quality Management System in Company – the Market Situation and Customer Perception
Twórca:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Data:2017
Typ:artykuł
Istota i rola zarządzania jakością w naukach o zarządzaniu
Twórca:Czapla, Alina
Data:2021
Typ:artykuł
Wielowymiarowe traktowanie strategii jakości przedsiębiorstw a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
Twórca:Jabłoński, Marek Marian
Data:2005
Typ:artykuł
Service quality and worker training in 5-star hotel
Twórca:Contreras Loera Marcela Rebeca; Perez Sanchez Beatriz; Echeagaray Diana Guadalupe Flores
Data:2023
Typ:artykuł
Zarządzanie mediami publicznymi a ustawa o radiofonii i telewizji oraz problemy jakości
Twórca:Rogowski Sławomir
Data:2021
Typ:artykuł
Wykorzystanie technik zarządzania do identyfikacji źródła niezgodności uszkodzeń mechanicznych
Twórca:Siwiec Dominika; Pacana Andrzej
Data:2020