- Perception service quality in restaurant industry in Kazakhstan. Case study of Almaty restaurant
Szczegóły obiektu: Perception service quality in restaurant industry in Kazakhstan. Case study of Almaty restaurant
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ; ; ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:445747
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-11-23
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-23
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 26
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Service quality and worker training in 5-star hotel
Twórca:Contreras Loera Marcela Rebeca; Perez Sanchez Beatriz; Echeagaray Diana Guadalupe Flores
Data:2023
Typ:artykuł
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Twórca:Detyna, Beata
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
Twórca:Wierzowiecka, Anna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
The perception of municipal offices service of disabled people quality by office staff
Twórca:Wolniak, Radosław
Data:2016
Typ:artykuł
Innowacje pedagogiczne jako determinanta budowania przewagi konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych
Twórca:Bokwa Małgorzata
Data:2014
Typ:artykuł
Zarządzanie personelem w administracji publicznej – koncepcja jakościowa
Twórca:Cichoń, Seweryn; Padlowska Anna
Data:2016
Typ:artykuł
Zmiany koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem a rozwój sieci międzyorganizacyjnych
Twórca:Kosiń, Paweł
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Samborski, Adam. Red.
Logika usługowa a kształtowanie jakości usług
Twórca:Jonas, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.