- Ocena jakości obsługi klienta w sieci aptek
Szczegóły obiektu: Ocena jakości obsługi klienta w sieci aptek
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:445363
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-11-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 43
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Benchmarking as Main Tool for Management in Process of the Distribution of Electrical Energy in Dystribution Companies
Twórca:Szkutnik Jerzy
Data:2017
Typ:artykuł
Utility of forecasting Algorithms in the Case of Selected Distribution Networks
Twórca:Kmiecik Mariusz
Data:2020
Typ:artykuł
Pomiar zakłóceń w wybranym węźle sieci dystrybucji
Twórca:Kramarz Marzena; Kmiecik Mariusz
Data:2017
Typ:artykuł
Doskonalenie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstwa flagowego sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Twórca:Kramarz Marzena
Data:2016
Typ:artykuł
Problem odporności w koordynacji sieci dystrybucji
Twórca:Kramarz, Marzena
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kosiń, Paweł. Red.
Znaczenie luki informacyjnej w procesie obsługi klienta
Twórca:Marczewska-Kuźma Roma
Data:2017
Typ:artykuł
Perception service quality in restaurant industry in Kazakhstan. Case study of Almaty restaurant
Twórca:Dautkanovna Kaishantayeva Malika; Kashakbay Margulanovna Aigerim; Kairatovna Baibachinovna Alika; Kahl Christian
Data:2020
Typ:artykuł
Modele biznesu przedsiębiorstw flagowych sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Twórca:Kramarz, Marzena
Data:2016
Typ:czasopismo