- Creating and modifying the game content by players as an act of prosumerism
Szczegóły obiektu: Creating and modifying the game content by players as an act of prosumerism
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:436985
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-08-31
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-08-31
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 98
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Creating Branded Computer Game Elements as a Form of Customer Engagement
Twórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Data:2019
Typ:artykuł
Die Moden der Renaissance
Data:1924
Typ:opracowanie historyczne
Współtwórca:Floerke, Hanns (1875-1944). Red.
Odzież, 1931, R. 10, Nr. 11/12
Data:1931
Typ:czasopismo
Współtwórca:Samarzewski, Wojciech. Red.
Życie krawieckie w obrazach. Bezpłatny dodatek do gazety krawieckiej "Odzież" w Król[ewskiej] Hucie
Data:1931
Typ:czasopismo
Współtwórca:Samarzewski, Wojciech. Red.
Uczeń Krawiecki, 1931, nr 1
Data:1931
Typ:czasopismo
Współtwórca:Samarzewski, Wojciech. Red.
Uczeń Krawiecki, 1931, nr 2
Data:1931
Typ:czasopismo
Współtwórca:Samarzewski, Wojciech. Red.
Odzież, 1932, R. 11, Nr. 1
Data:1932
Typ:czasopismo
Współtwórca:Samarzewski, Wojciech. Red.
Odzież, 1932, R. 11, Nr. 3
Data:1932
Typ:czasopismo
Współtwórca:Samarzewski, Wojciech. Red.