- Zarządzanie wiedzą w tworzeniu podstaw konkurencyjności firmy
Szczegóły obiektu: Zarządzanie wiedzą w tworzeniu podstaw konkurencyjności firmy
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:4234
- Powiązania: ; ; ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2007-08-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-01-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 374
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ zaufania organizacyjnego na dzielenie się wiedzą w organizacjach IT
Twórca:Bulińska-Stangrecka, Helena
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rydny, Włodzimierz. Red.
Koncepcja i przykład metody badania konkurencyjności przedsiębiorstw
Twórca:Flak, Olaf; Głód, Grzegorz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Zarządzanie wiedzą klientów w przedsiębiorstwie w opinii menadżerów i pracowników
Twórca:Komańda, Marcin; Sowa, Marek
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kosiń, Paweł. Red.
Synchronous supply network. The conceptual framework
Twórca:Kempny, Danuta
Data:2013
Typ:artykuł
Moodle platform as a knowledge management system: results of a questionnaire research
Twórca:Rizun, Mariia
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Współpraca naukowo-przemysłowa w regionach polski na podstawie analizy sieci współwłasności patentowej
Twórca:Sworowska, Anna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kosiń, Paweł. Red.
Patent management strategies: A review
Twórca:Grzegorczyk, Tomasz; Głowiński, Robert
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Modele dojrzałości systemów zarządzania wiedzą – adaptacja do uwarunkowań organizacji zorientowanych projektowo
Twórca:Wójcik, Przemysław
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.