- Znaczenie dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – wyniki badań pilotażowych
Szczegóły obiektu: Znaczenie dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – wyniki badań pilotażowych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:420680
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-04-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 45
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Twórca:Nizielska, Aleksandra
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Twórca:Szymura-Tyc, Maja
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
The role of psychic distance in the process of companies internationalization – review of research results
Twórca:Nizielska, Aleksandra
Data:2013
Typ:artykuł
Company behavior in the internationalization process and its performance
Twórca:Fonfara, Krzysztof; Ratajczak-Mrozek, Milena; Dymitrowski, Adam
Data:2013
Typ:artykuł
Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw – przegląd wybranych koncepcji i badań
Twórca:Pera, Bożena
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.; Katarzyna, Czech. Red.
Uwarunkowania i konsekwencje niekapitałowego modelu międzynarodowej produkcji i rozwoju
Twórca:Żak, Katarzyna
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Twórca:Komor, Marcin
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Śliwińska, Krystyna. Red.
Contemporary models of polish firms’ internationalization – literature and research review
Twórca:Jarosiński, Mirosław
Data:2013
Typ:artykuł