- The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Szczegóły obiektu: The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:383138
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-10-01
- Data ostatniej modyfikacji: 2019-10-01
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 54
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły - szanse, zagrożenia, perspektywy
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2016
Typ:artykuł
Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2017
Typ:artykuł
Two perspectives on modern art education – between marginalization and globalization
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
The authority of an early childhood education teacher in the perception of children and parents
Twórca:Parczewska, Teresa
Data:2019
Typ:artykuł
On the need of change in thinking about school and its causative power
Twórca:Kocór, Maria
Data:2019
Typ:artykuł
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Twórca:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Data:1899
Typ:opracowanie naukowe
Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Twórca:Stelmaszczyk, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor