- On the need of change in thinking about school and its causative power
Szczegóły obiektu: On the need of change in thinking about school and its causative power
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:383125
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-10-01
- Data ostatniej modyfikacji: 2019-10-01
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 68
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Two perspectives on modern art education – between marginalization and globalization
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
The authority of an early childhood education teacher in the perception of children and parents
Twórca:Parczewska, Teresa
Data:2019
Typ:artykuł
Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2017
Typ:artykuł
Towarzystwo Nauczycieli Szkół Wyższych 1884-1894. Rys historyczny
Twórca:Warmski, Mieczysław Stanisław (1855-1916)
Data:1894
Typ:opracowanie historyczne
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Dlaczego współczesny nauczyciel jest słabo przygotowany i umotywowany do pracy wychowawczej w szkole?
Twórca:Kocór, Maria
Data:2016
Typ:artykuł
Zaufanie i odpowiedzialne zaangażowanie szkolnych podmiotów w edukację dla lepszego jutra
Twórca:Kocór, Maria
Data:2017
Typ:artykuł