- Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacyjny w firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowych
Szczegóły obiektu: Media społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacyjny w firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowych
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:375505
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-09-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-10-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 173
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Rola przedsiębiorcy w budowaniu wartości przedsiębiorstwa rodzinnego
Twórca:Kaszuba-Perz, Adriana; Perz, Paweł
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Hanus, Piotr. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Twórca:Kaczmarczyk, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia przedsiębiorczości i innowacyjności w wybranych krajach
Twórca:Kwietniewska, Małgorzata
Data:2016
Typ:artykuł
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Twórca:Szczepańczyk, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze szczecina – na podstawie badań własnych
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2021
Typ:artykuł
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Twórca:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Twórca:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Aktywność uczestników wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych
Twórca:Piotrowski, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.