- Możliwości kształtowania elementów kapitału intelektualnego organizacji poprzez działania marketingowe -koncepcja marketingu wewnętrznego
Szczegóły obiektu: Możliwości kształtowania elementów kapitału intelektualnego organizacji poprzez działania marketingowe -koncepcja marketingu wewnętrznego
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:363096
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-06-26
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 48
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Kapitał intelektualny w systemie oceny dokonań organizacji
Twórca:Lis, Tomasz
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Model VAIC – krytyczna analiza koncepcji
Twórca:Smuda-Kocoń, Marlena
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.
Intellectual capital as a key factor of business processes at mining enterprises
Twórca:Rizun, Mariia
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznyma kapitał intelektualny spółdzielni socjalnych
Twórca:Syty, Karolina
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wieczorek-Kosmala, Monika. Chief Editor
Marketing wewnętrzny wobec outsourcingu
Twórca:Chrzan, Edward
Data:2017
Typ:artykuł
Marketing wewnętrzny jako jeden z filarów marketingu holistycznego
Twórca:Ruta, Przemysław
Data:2023
Typ:artykuł
Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwach rodzinnych – analiza wyników badań własnych
Twórca:Majda-Kariozen, Aleksandra
Data:2022
Typ:artykuł
Intellectual capital development of innovative companies in open and networked innovation
Twórca:Dolińska, Małgorzata
Data:2016
Typ:czasopismo