Entrepreneur’s promotion instruments in process of communication with clients
Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Biblioteka Główna Politechniki Częstochowskiej
27.01.2020
28.05.2019
8 329
8328
https://sbc.org.pl/publication/381812
Der Name der Veröffentlichung | Datum |
---|---|
Jakubiec Marcin Instrumenty promocji przedsiębiorstwa w procesie komunikacji z klientami | 27.01.2020 |
Wojcik, Krystyna Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red. Adamus-Matuszyńska, Anna. Red. Gołuchowski, Jerzy. Red.
Wszołek, Mariusz Świerczek, Artur. Red.
Muszyńska, Karolina Ziemba, Ewa. Chief Editor
Kotas, Maria Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red. Adamus-Matuszyńska, Anna. Red. Gołuchowski, Jerzy. Red.
Laskowska-Witek Justyna Mitręga, Maciej Bajdak, Andrzej. Red.
Nowotarska-Romaniak, Beata Świerczek, Artur. Red. Rudny, Włodzimierz. Red.
Hofman-Kohlmeyer, Magdalena