- Wartość dla klienta jako skuteczne narzędzie marketingu
Szczegóły obiektu: Wartość dla klienta jako skuteczne narzędzie marketingu
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:359448
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-05-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 148
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Twórca:Wojcik, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Twórca:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Wykorzystanie nowych mediów w public relations
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Twórca:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
Twórca:Golik-Górecka, Grażyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Twórca:Bajdak, Andrzej
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Perspektywy rozwoju marketingu politycznego
Twórca:Jaśniok, Michał
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Śliwińska, Krystyna. Red.