- Sponsoring sportowy jako element zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu przedsiębiorstw
Szczegóły obiektu: Sponsoring sportowy jako element zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu przedsiębiorstw
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:359447
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-05-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 714
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Is CSR embedded in the system of corporate innovation objectives? Evidence from Poland
Twórca:Gołębiowski, Tomasz; Lewandowska, Małgorzata
Data:2015
Typ:artykuł
Zwodnicze praktyki przedsiębiorstw a zachowania konsumentów w świetle koncepcji zrównoważonego rozwoju
Twórca:Kantor, Angelika
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Economics of sustainability
Data:2022
Typ:monografia
Współtwórca:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Standardy raportowania danych CSR – wyniki badania ankietowego
Twórca:Chojnacka, Ewa; Wiśniewska, Jolanta
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rówińska, Małgorzata. Red.; Strojek-Filus, Marzena. Red.
Działania wobec pracowników w ujęciu zastosowania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) – analiza przypadku
Twórca:Badura-Mojza, Anna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kwiecień, Anna. Red.; Kosiń, Paweł. Red.
Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations
Twórca:Hope, Ewa
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Modele biznesowe w sprawozdawczości finansowej zakładów ubezpieczeń w Polsce na przykładzie PZU S.A.
Twórca:Jonas, Krzysztof
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Twórca:Rybak, Anna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Michałowska, Maria. Red.