- Bezpieczeństwo i prywatność danych w badaniach mediów społecznościowych
Szczegóły obiektu: Bezpieczeństwo i prywatność danych w badaniach mediów społecznościowych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:329949
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-12-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 113
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Twórca:Szczepańczyk, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Twórca:Kaczmarczyk, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Twórca:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Twórca:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Aktywność uczestników wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych
Twórca:Piotrowski, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Consumer behavior in the digital era – evidence from romanian market
Twórca:Balan, Carmen
Data:2014
Typ:artykuł
Zastosowanie znaczników z informacją o lokalizacji oraz danych GPS przez media społecznościowe
Twórca:Szyszko, Agata
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie mediów społecznościowych w CSR
Twórca:Leoński, Wojciech
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.