- Wykorzystanie portalu społecznościowego Instagram w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw
Szczegóły obiektu: Wykorzystanie portalu społecznościowego Instagram w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:329808
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-12-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-09
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1578
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Twórca:Janowicz-Świderska, Joanna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Profiling of YouTube users as a basis for creating the strategy for a personal brand of celebrities
Twórca:Grzesiak, Mateusz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Twórca:Kos-Łabędowicz, Joanna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.
City placement jako forma promocji miasta
Twórca:Sawicki Artur
Data:2014
Typ:artykuł
Sentiment analysis of Twitter data using emoticons and emoji ideograms
Twórca:Wolny, Wiesław
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Twórca:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.
Działania władz miast akademickich w zakresie absorpcji studentów w kontekście przemian demograficznych w Polsce
Twórca:Rokita-Poskart, Diana
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Rączaszek, Andrzej. Red.; Koczur, Wiesław. Red.
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
Twórca:Golik-Górecka, Grażyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.