- Retailing as a Development Indicator of a Cross-border City Region – Case Study of Szczecin in Poland
Szczegóły obiektu: Retailing as a Development Indicator of a Cross-border City Region – Case Study of Szczecin in Poland
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: DOI: 10.22367/jem.2018.34.04 ;oai:www.sbc.org.pl:326655
- Język:
- Publikacja:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-11-13
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 163
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Nowy typ konsumenta a rozwój innowacji w handlu detalicznym
Twórca:Reformat, Beata; Reformat, Paulina
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowanie innowacji w handlu detalicznym
Twórca:Kucharska, Barbara
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.
Study of international expansion strategy to “Visegrad Group” countries based on the example of food retail industry and the case of Jerónimo Martins SGPS, SA
Twórca:Sroka, Alicja
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Sojka, Elżbieta. Red.; Sączewska-Piotrowska, Anna. Red.
Ekonomiczne oddziaływanie centrów handlowych na małe miasta i obszary wiejskie w subregionie centralnym województwa śląskiego
Twórca:Halama, Arkadiusz; Twardzik, Małgorzata
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Ekonomiczne oddziaływanie centrów handlowych na małe miasta i obszary wiejskie w subregionie zachodnim województwa śląskiego
Twórca:Halama, Arkadiusz
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.
Ekonomiczne oddziaływanie centrów handlowych na małe miasta i obszary wiejskie w subregionie północnym województwa śląskiego
Twórca:Halama, Arkadiusz
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Heffner, Krystian. Red.; Halama, Arkadiusz. Red.
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych − rodzaje, obszary zastosowań
Twórca:Reformat, Beata
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Świtała, Marcin. Red.
Handel detaliczny w Europie – obszary i wyzwania badawcze
Twórca:Kucharska, Barbara; Malinowska, Mirosława
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.