- Kreowanie wartości w wybranych obszarach procesów zakupowych
Szczegóły obiektu: Kreowanie wartości w wybranych obszarach procesów zakupowych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:316753
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-06-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 76
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w gospodarce nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego. Studium badawczo-poznawcze
Twórca:Widera, Zbigniew
Data:2024
Typ:monografia
The holistic approach of e-logistics in intelligent organizations
Twórca:Adamczewski, Piotr
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Wymagania stawiane dostawcom w zakresie wdrażania systemowego zarządzania jakością i środowiskiem
Twórca:Urbaniak, Maciej
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.
Rola aspektów środowiskowych w ocenie dostawców na przykładzie branży motoryzacyjnej
Twórca:Sosnowski, Piotr Cezary
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Ict in the Moravian-Silesian Region in the framework of czech conditions
Twórca:Urminský, Jaroslav
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Drobniak, Adam. Red.
The use of web scraped data to analyze the dynamics of footwear prices
Twórca:Juszczak, Adam
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Web 1.0, Web 2.0, czy może już Web 3.0? — narzędzia i technologie informacyjno-komunikacyjne stosowane na stronach WWW bibliotek technicznych szkół wyższych w Polsce
Twórca:Sidorczuk, Anna; Gogiel-Kuźmicka, Anna
Data:2012
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Twórca:Stadnicka, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.