- Outsourcing a wartość w modelachbiznesu polskich przedsiębiorstw – wyniki badań
Szczegóły obiektu: Outsourcing a wartość w modelachbiznesu polskich przedsiębiorstw – wyniki badań
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:316745
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-06-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 91
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wartość jako kluczowa kategoria konstytuująca model biznesu
Twórca:Oliński, Marian
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Tworzenie wartości poprzez współtworzenie doświadczeń w świetle sieciowych modeli biznesu
Twórca:Juszczyk, Patrycja
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Ewolucja zakresu działalności podstawowej w e-biznesie
Twórca:Moroz, Mirosław
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.
Lokalizacja jako czynnik wyboru usług
Twórca:Mikołajczyk, Barbara
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Preferencje konsumentów wobec rodzajów kawy oraz marek kawy mielonej dostępnych na polskim rynku
Twórca:Mokrysz, Sylwia
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Startupy w kontekście poszukiwania modelu biznesowego – ujęcie teoretyczno-empiryczne
Twórca:Rojek, Danuta
Data:2023
Typ:artykuł
Inteligentny model biznesu przedsiębiorstw sektora gospodarki odpadami
Twórca:Sztangret, Izabela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Świerczek, Artur. Red.
Model biznesu w kontekście celów strategicznych przedsiębiorstwa
Twórca:Oliński, Marian
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.