- Inteligentny model biznesu przedsiębiorstw sektora gospodarki odpadami
Szczegóły obiektu: Inteligentny model biznesu przedsiębiorstw sektora gospodarki odpadami
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:306189
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-03-27
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 59
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Startupy w kontekście poszukiwania modelu biznesowego – ujęcie teoretyczno-empiryczne
Twórca:Rojek, Danuta
Data:2023
Typ:artykuł
Model biznesu a aktywność innowacyjna przedsiębiorstw w perspektywie relacji międzyorganizacyjnych
Twórca:Oliński, Marian
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rudny, Włodzimierz. Red.
Sieci międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu – w kierunku sieciowych modeli biznesu
Twórca:Czakon, Wojciech
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Szołtysek, Jacek. Red.
Rola innowacji w modelach biznesu
Twórca:Gajda, Daniel
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bieniok, Henryk. Red.
Model biznesu w kontekście celów strategicznych przedsiębiorstwa
Twórca:Oliński, Marian
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Model innowacji jako model biznesu w sprawozdaniu zintegrowanym
Twórca:Piotrowska, Katarzyna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Zasoby w modelach biznesowych producentów butelkowanych wód mineralnych
Twórca:Kabalska, Agnieszka; Kozarkiewicz, Alina
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.