- Wpływ tradycji rodzinnych na zachowania konsumentów wobec dziczyzny
Szczegóły obiektu: Wpływ tradycji rodzinnych na zachowania konsumentów wobec dziczyzny
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ; ;
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:299334
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 57
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Twórca:Burlita, Augustyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Twórca:Olejniczak, Tomasz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Twórca:Nowodziński, Paweł
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Style podejmowania decyzji zakupowych konsumenta oraz ich pomiar
Twórca:Mącik, Radosław; Mącik, Dorota
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. Les usages et les risques d'internet pour les citoyens et les consommateurs
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Martin, Claude (1955- ). Red.; Jaciow, Magdalena. Red.
Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
Twórca:Tkaczyk, Jolanta
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.