- Identification of nostalgic brands existing on the polish market in the light of empirical research
Szczegóły obiektu: Identification of nostalgic brands existing on the polish market in the light of empirical research
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:299331
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 60
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Atrybucja przyczynowa doświadczenia konsumenta a kształtowanie postaw konsumenckich
Twórca:Trzebiński, Wojciech
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2015
Typ:czasopismo
Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Twórca:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Data:2013
Typ:artykuł
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Twórca:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Data:2010
Typ:artykuł
Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Twórca:Łukasik, Katarzyna
Data:2022
Typ:artykuł
Kształtowanie wizerunku pracodawcy w organizacji w aspekcie employe brandingu na przykładzie agencji rekrutacyjnych z branży IT we Wrocławiu. Analiza porównawcza
Twórca:Socha, Dariusz
Data:2020
Typ:artykuł
Współtwórca:Magońska, Aleksandra
Managing Silesia Visual Identity Through Regional and Local Logo Design
Twórca:Adamus-Matuszyńska, Anna; Dzik, Piotr
Data:2017
Typ:artykuł