- Teoretyczne podstawy pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce
Szczegóły obiektu: Teoretyczne podstawy pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:296859
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 572
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Bytomska Biblioteka Pedagogiczna. Informator. Zeszyt 1
Twórca:Zwierzyńska, Bożena. Red.
Data:2008
Typ:czasopismo
Współtwórca:Góral, Anita; Ambroży Joanna; Szalich, Dorota; Podolak, Wioleta
Diagnoza i terapia pedagogiczna w przestrzeni edukacyjnej
Data:2014
Typ:książka
Współtwórca:Skibska, Joanna. Red.; Wojciechowska, Justyna. Red.
Profilaktyka, diagnoza i terapia w teorii i praktyce edukacyjnej
Data:2014
Typ:książka
Współtwórca:Szuścik, Urszula. Red.; Skibska, Joanna. Red.; Kochanowska, Ewa. Red.
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej
Data:2015
Typ:książka
Współtwórca:Skibska, Joanna. Red.; Wojciechowska, Justyna. Red.
Uczeń w teorii i praktyce pedagogicznej - dylematy współczesnej edukacji
Data:2013
Typ:książka
Współtwórca:Skibska, Joanna. Red.; Kochanowska, Ewa. Red.
Dziecko z dysleksją w szkole
Twórca:Kowalska, Gabriela
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Łukasiewicz, Iwona
Przyczyny trudności w nauce uczniów edukacji wczesnoszkolnej
Twórca:Matusek, Beata
Data:2014
Typ:artykuł
Z teorii i praktyki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym w szkole podstawowej
Twórca:Matusek, Beata
Data:2015
Typ:artykuł