- Zarządzanie dynamiczne procesami biznesowymi – wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku
Szczegóły obiektu: Zarządzanie dynamiczne procesami biznesowymi – wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:295163
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-11-15
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 92
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Rezerwy dynamiczne jako szczególne narzędzie zarządzania ryzykiem kredytowym
Twórca:Olszak, Małgorzata
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Harasim, Janina. Red.; Frączek, Bożena. Red.
Zaangażowanie organizacyjne jako determinanta wzrostu efektywności zespołów pracowniczych
Twórca:Steinerowska, Sylwia
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gruszczyńska-Malec, Grażyna. Red.
Bariery zaangażowania organizacyjnego pracowników ochrony zdrowia w ocenie kadry kierowniczej
Twórca:Moczydłowska, Joanna M.
Data:2016
Typ:artykuł
Zaangażowanie środowiska internetowego a budowanie relacji z klientem
Twórca:Krawiec, Wioletta
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Innovative Behavior and Psychological Capital: Does Positivity Make any Difference?
Twórca:Sameer, Yomna M.
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Rola klimatu organizacyjnego w kształtowaniu zaangażowania pracowników ośrodków pomocy społecznej na Śląsku
Twórca:Marzec, Izabela
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Twórca:Wiechoczek, Joanna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.