- Branding as a bridge for commodities towards a liberalized market: a study in the electricity sector
Szczegóły obiektu: Branding as a bridge for commodities towards a liberalized market: a study in the electricity sector
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:292879
- Język:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-06-01
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 64
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
The relationships among brand experience, brandresonance and brand loyalty in experiential marketing:Evidence from smart phone in Taiwan
Twórca:Shieh, Hwai-Shuh; Lai, Wei-Hsun
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Marka Uckermark jako narzędzie budowania relacji w regionie
Twórca:Wiścicka, Małgorzata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2015
Typ:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Twórca:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Twórca:Reformat, Paulina
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świtała, Marcin. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Twórca:Krywalski, Santiago, J.
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Twórca:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Data:2013
Typ:artykuł