- Typology of consumers’ purchase behavior on passenger-car market in Poland
Szczegóły obiektu: Typology of consumers’ purchase behavior on passenger-car market in Poland
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:292870
- Język:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-10-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-06-01
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 62
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Twórca:Stadnicka, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Twórca:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
A typology of consumers by their nutritional behaviors and selected lifestyle elements
Twórca:Ozimek, Irena; Maciejewski, Grzegorz; Kita, Pavol; Szlachciuk, Julita
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Can green attitude complement the influence of green marketing on green purchase intention for fast food products?
Twórca:Hermanto, Hermanto; Astuti, Widji; Sugito, Pudjo; Triatmanto, Boge
Data:2024
Typ:czasopismo
Ethnocentrism among young consumers on alcoholic beverages market – case study
Twórca:Grybś-Kabocik, Marta; Tetla, Agnieszka
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Determinants of consumption behavior of over the-counter medications – the case of painkillers and anti-inflammatory medications
Twórca:Turek, Artur; Owczarek, Aleksander
Data:2014
Typ:artykuł
Consumer behavior in the digital era – evidence from romanian market
Twórca:Balan, Carmen
Data:2014
Typ:artykuł
Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
Twórca:Zalega, Tomasz
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.